Grafik zajęć jogi

Zajęcia indywidualne w domu klienta (również terapeutyczne) cena do uzgodnienia - bóle kręgosłupa, skoliozy, przykurcze, powrót po ciąży, ciąża.

POKAZY JOGI - do uzgodnienia

GRAFIK ważny od 01.12 do 21.12

Przerwa: 23-27.12 i 31-03.01

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Zdrowe plecy (Małachowianka)
17.45
Joga Początkująca plus (COGITO)
18:30
     
Ogólna (Małachowianka)
18:55
Zdrowe plecy (COGITO)
19:35
Joga Początkująca plus (COGITO)
18:00
  Joga Początkująca plus (COGITO)
19:00
  Pilates (COGITO)
20:40
    Joga Początkująca plus (COGITO)
20:10

 

Poniedziałek
Zdrowe plecy (Małachowianka)
17.45
Ogólna (Małachowianka)
18:55

Wtorek
Joga Początkująca plus (COGITO)
18:30
Zdrowe plecy (COGITO)
19:35
Pilates (COGITO)
20:40
 
Środa
Joga Początkująca plus (COGITO)
18:00
 
Czwartek
 
 
Piątek
Joga Początkująca plus (COGITO)
19:00
Joga Początkująca plus (COGITO)
20:10
 

GRAFIK ON-LINE ważny od 02.10 do 01.11

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
- - JOGA (Karolina)
19:00 - 20:00
- JOGA (Asia)
19:00 - 20:00

 

Poniedziałek
-
Wtorek
-
Środa
JOGA (Karolina)
19:00 - 20:00
Czwartek
-
Piątek
JOGA (Asia)
19:00 - 20:00

 

 

 

  • Hatha Joga wg B.K.S. Iyengara - forma świadomej aktywności, stymulująca harmonijny rozwój fizyczny, intelektualny i duchowy. Praktykowane pozycje (asany) usprawniają ciało, techniki relaksacji i pracy z oddechem (pranayama) tonizują umysł, wgląd w siebie poprzez medytację uwrażliwia i uzdrawia duszę.
    - kurs wstępny - dla tych którzy chcą rozpocząć praktykę jogi 2 miesiące 2 razy w tygodniu joga od podstaw
    - joga początkujący + - dla tych którzy już ćwiczą jogę co najmniej 2 miesiące, są po kursie wstępnym
    - joga ogólna - dla ćwiczących co najmniej 5 miesiące
    - joga ogólna/zaawansowana dla praktykujących dłużej niż 6 miesięcy
  • Pilates - forma zajęć łącząca elementy gimnastyki, tańca oraz jogi. Kładzie nacisk na prawidłowe ustawienie miednicy podczas ćwiczeń przy jednoczesnym utrzymaniu napięcia tzw "mięśni środka", co efektywnie zapobiega bólom i przeciążeniom krzyża. Charakterystycznym akcentem jest tu również oddech tzw. dolno-żebrowy. Ćwiczenia Pilatesa doskonale ujędrniają ciało, wyszczuplają i korygują całą sylwetkę.
  • Yin Yoga- narodziła się w latach 70 tych XX wieku w Stanach zjednoczonych. Twórcą metody jest Paulie Zink nauczyciel jogi i mistrz sztuk walki . Pierwotnie była nazwana taoistyczną jogą gdyż inspiracje czerpał ze starożytnej medycyny chińskiej (tao yin) i Kung Fu. Yin yoga ma na celu zwiększenie zakresu ruchu w stawach. W odróżnieniu od Yang yogi – mięśniowej np. Astanga yoga, vinyasa czy iyengar yoga w praktyce yin yogi staramy się zminimalizować pracę mięśni , żeby dotrzeć do tkanki łącznej – głównie powięzi. Praktyka łagodna zarówno dla osób już ćwiczących jak i początkujących.
  • Joga dla dzieci - zabawy ruchowe oparte na prostych pozycjach hatha jogi z elementami relaksacji. Sprzyjają kształtowaniu prawidłowej sylwetki dziecka, usprawniają koordynację ruchową oraz skutecznie redukują stany nadpobudliwości u dzieci ( zwane syndromem ADHD).
  • Indywidualne zajęcia terapeutyczne - zajęcia dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, opracowanie indywidualnego programu ćwiczeń.
  • Grupa kręgosłupowa - połączenie jogi , pilatesa i ćwiczeń rehabilitacyjnych. Głównie skupiamy się nad : -wzmocnieniem mięśni brzucha , dna miednicy i przykręgosłupowych aby ustabilizować kręgosłup z zachowaniem fizjologicznych krzywizn, - rozciągnięciem mięśni sztywnych i nadmiernie napiętych-np. mm.karku, które mogą dawać objawy bólu szyi i głowy w zależności od potrzeb grupy zajęcia w skoliozach i dyskopatiach

Partnerzy

Akademia ruchu

Concept -  Płocka Akademia Jogi

ul. Małachowskiego 1
09-400 Płock

L.O. im. S. Małachowskiego w Płocku
w "Sali Baletowej"

e-mail: karolina@joga-plock.pl
tel.: 515-188-428

Polityka prywatności

Wszystkie prawa zastrzeżone © Concept Płocka Akademia Jogi 2017 | Realizacja: HEDEA.PL

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem