Grafik zajęć jogi

Zajęcia indywidualne w domu klienta (również terapeutyczne) cena do uzgodnienia - bóle kręgosłupa, skoliozy, przykurcze, powrót po ciąży, ciąża.

POKAZY JOGI - do uzgodnienia

GRAFIK MAŁACHOWIANKA ważny od 23.09.2019

Poniedziałek (Karolina) Wtorek (Asia) Środa (Kamila) Czwartek (Asia) Piątek
- - - - -
Zdrowe plecy / początkujący+
17:30 - 18:30
YIN YOGA
17.25 - 18.25
- -
-
ogólna
18:35 - 20:05
Joga początkujący +
18:30 - 19:30
Joga początkujący + 
18:30 - 19:30
Joga ogólna
18:00 - 19:30
-
-

kurs wstępny I (start 17.09)
19:35 - 20:35

Kurs wstępny II (od 23.09)
19:35 - 20:35
Kurs wstępny I (od 17.09)
19:35 - 20:35
-
Kurs wstępny II (start 23.09)
20.05 - 21.05
- - - -

 

Poniedziałek (Karolina)
-
Zdrowe plecy / początkujący+
17:30 - 18:30
ogólna
18:35 - 20:05
Kurs wstępny II (start 23.09)
20.05 - 21.05
Wtorek (Asia)
YIN YOGA
17.25 - 18.25
Joga początkujący +
18:30 - 19:30

kurs wstępny I (start 17.09)
19:35 - 20:35

Środa (Kamila)
Joga początkujący + 
18:30 - 19:30
Kurs wstępny II (od 23.09)
19:35 - 20:35
Czwartek (Asia)
Joga ogólna
18:00 - 19:30
Kurs wstępny I (od 17.09)
19:35 - 20:35
Piątek
-
-
-

GRAFIK PODOLANKA ważny od 23.09.2019

Poniedziałek Wtorek (Karolina) Środa Czwartek Piątek (Karolina)
- - Zdrowe plecy (Karolina)
10.15
- YIN YOGA
10.15
- Początkujący +
19.00
- -
Ogólna
18.30
- - - - -
-

Joga zdrowe plecy
20.05

Kurs wstępny III (od 13.09) (Asia)
20.05
- Kurs wstępny III (od 13.09)
20.05

 

Poniedziałek
-
-
-
Wtorek (Karolina)
Początkujący +
19.00
Joga zdrowe plecy
20.05

-

Środa
Zdrowe plecy (Karolina)
10.15
Kurs wstępny III (od 13.09) (Asia)
20.05
Czwartek
-
-
Piątek (Karolina)
YIN YOGA
10.15
Ogólna
18.30
Kurs wstępny III (od 13.09)
20.05

 

  • Hatha Joga wg B.K.S. Iyengara - forma świadomej aktywności, stymulująca harmonijny rozwój fizyczny, intelektualny i duchowy. Praktykowane pozycje (asany) usprawniają ciało, techniki relaksacji i pracy z oddechem (pranayama) tonizują umysł, wgląd w siebie poprzez medytację uwrażliwia i uzdrawia duszę.
    - kurs wstępny - dla tych którzy chcą rozpocząć praktykę jogi 2 miesiące 2 razy w tygodniu joga od podstaw
    - joga początkujący + - dla tych którzy już ćwiczą jogę co najmniej 2 miesiące, są po kursie wstępnym
    - joga ogólna - dla ćwiczących co najmniej 5 miesiące
    - joga ogólna/zaawansowana dla praktykujących dłużej niż 6 miesięcy
  • Pilates - forma zajęć łącząca elementy gimnastyki, tańca oraz jogi. Kładzie nacisk na prawidłowe ustawienie miednicy podczas ćwiczeń przy jednoczesnym utrzymaniu napięcia tzw "mięśni środka", co efektywnie zapobiega bólom i przeciążeniom krzyża. Charakterystycznym akcentem jest tu również oddech tzw. dolno-żebrowy. Ćwiczenia Pilatesa doskonale ujędrniają ciało, wyszczuplają i korygują całą sylwetkę.
  • Yin Yoga- narodziła się w latach 70 tych XX wieku w Stanach zjednoczonych. Twórcą metody jest Paulie Zink nauczyciel jogi i mistrz sztuk walki . Pierwotnie była nazwana taoistyczną jogą gdyż inspiracje czerpał ze starożytnej medycyny chińskiej (tao yin) i Kung Fu. Yin yoga ma na celu zwiększenie zakresu ruchu w stawach. W odróżnieniu od Yang yogi – mięśniowej np. Astanga yoga, vinyasa czy iyengar yoga w praktyce yin yogi staramy się zminimalizować pracę mięśni , żeby dotrzeć do tkanki łącznej – głównie powięzi. Praktyka łagodna zarówno dla osób już ćwiczących jak i początkujących.
  • Joga dla dzieci - zabawy ruchowe oparte na prostych pozycjach hatha jogi z elementami relaksacji. Sprzyjają kształtowaniu prawidłowej sylwetki dziecka, usprawniają koordynację ruchową oraz skutecznie redukują stany nadpobudliwości u dzieci ( zwane syndromem ADHD).
  • Indywidualne zajęcia terapeutyczne - zajęcia dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, opracowanie indywidualnego programu ćwiczeń.
  • Grupa kręgosłupowa - połączenie jogi , pilatesa i ćwiczeń rehabilitacyjnych. Głównie skupiamy się nad : -wzmocnieniem mięśni brzucha , dna miednicy i przykręgosłupowych aby ustabilizować kręgosłup z zachowaniem fizjologicznych krzywizn, - rozciągnięciem mięśni sztywnych i nadmiernie napiętych-np. mm.karku, które mogą dawać objawy bólu szyi i głowy w zależności od potrzeb grupy zajęcia w skoliozach i dyskopatiach

Partnerzy

Akademia ruchu

Concept -  Płocka Akademia Jogi

ul. Małachowskiego 1
09-400 Płock

L.O. im. S. Małachowskiego w Płocku
w "Sali Baletowej"

e-mail: karolina@joga-plock.pl
tel.: 515-188-428

Polityka prywatności

Wszystkie prawa zastrzeżone © Concept Płocka Akademia Jogi 2017 | Realizacja: HEDEA.PL

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem